8 Ocak 2013 Salı

Kolay + Ucuz = Kendin Yap




Okumakta ve görmekte olduğunuz Kendin Yap Projesi iddia ediyorum ki ucuzluğu ve basitliği Guinness Rekorlar kitabına girer.

Zara'da bir gömlek gördüm. Şifon gömleğin düğme geçişlerinin olduğu yere ince bir zincir dikilmişti. O şıklığı bozan tek şey etikette gördüğüm fiyattı. Bu gömlek bu kadar etmez, alasını yaparım dedim ve çıktım gittim Zara'dan. Aradan aylar geçti zincir detayını hangi gömleğimde kullansam diye düşünürken dolapta asılı duran, unutulan mavi gömleğimi gözüme kestirdim.



Hemen işe koyuldum. Evde var olan gümüş rengi zinciri yine evde bulunan yeşil muline iple dikmeye başladım. Başlarken sonuna kadar zinciri çift taraflı dikecektim ne yazık ki dikiş umduğumdan zor oldu yarısında kestim ve kendimce bir geçiş yarattım. Dikerken arada zincirin hizası da bozuldu.

 Her şeye rağmen ortaya dünyanın en ucuz en basit gömlek süslemesi çıktı.


Ben sonuçtan memnun kaldım sizce nasıl ? 

3 yorum:

Unknown dedi ki...

mükemmel! hemen yapmalı, ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Harika gözüküyor, hemen yapmalı!

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Yeljoo senin maharetli ellerinde daha güzeli çıkar :)