27 Ocak 2013 Pazar

Haaaanııımmm Prada ayağına geldi


Moda dergileri gerçek bir hazine ne için yaratıcılık, ilham ve tabi ki kopya çekmek için. Vogue alıp karıştırmaya başladım ( reklamları bile dikkatle inceleyen bir okuyucumdur ) o da nesi Prada verdiği reklam ile aklımda kıvılcımların oluşmasına neden oldu. Aşağıdaki resim dergiden alıntıdır. Boncuk ve borular ile yapılmış süsleme Mango'dan 7 lira aldığım düz t-shirtü yeni bir havaya sokmak için beni hareket geçirdi.


Evde bulunan malzemelere bir göz attım en kısa sürede ortaya çıkabilecek en basit süslemeye başladım. Kollarına iki boru boncuk ile üçgen yaptım ve üstüne beyaz kristal boncuk arasına yine siyah düz boncuk koyarak şerit yaptım.



Boncukları dikerken bordo renkli ip kullandım sezonun trend rengi malum oradan da sezonu yakaladık ve ortaya bu t-shirt çıktı .


Tabi benim yaptığım sadece sizlere fikir verebilir bu malzemeler ile Prada daki manto süslemesi yapılabilir. Birebir benzeri olmaz sizin hayalgücünüzde işin içinde olursa bence Prada'yı kim ne yapsın.





















Hiç yorum yok: