23 Aralık 2012 Pazar

Kurdelenin Gücü Adına

Selam geçen hafta bugün sizlere kendin yap projelerinin en değerli hazinesi kurdeleyi tanıtmıştım.Şimdiden birikim yapmaya başladınız mı ? Yeni yıl hediyelerinizi kendi yaptığınız fiyonklar ile süslemek bir başka güzel olacaktır o yüzden kurdeleler çöpe değil çekmeceye marş marş...

Ve  sıra bende ... Bakalım ben sakladığım kurdeleler ile  neler  yaptım . Aşağıda gördüğünüz gibi hepsini kendime göre süslüyorum. Sonra nereye uygun görürsem ; saçıma bant olarak takıyorum, uzun dökümlü bir üst ya da elbise giydiysem belime kemer yapıyorum bazende gömleklere fular yapıp boynuma bağlıyorum kısaca çok yönlü kullanımları var .


Bu da bileklik olarak kullandığım bir model. Düz siyah kurdelenin üzerine yine aynı kurdeleden fiyonk yaptım ve ortasına kuru kafa diktim sonuç herkesin aaaa nerden aldın diye sorduğu sizinde zevkle kendim yaptım dediğiniz bir eser. Üstelik yapımı sadece 5 dakika sürüyor.




Hiç yorum yok: