11 Şubat 2013 Pazartesi

Kulağımıza Küpe Olsun :)

Dün akşam işten eve gelmiş, ayaklarımı uzatmış dinlenmeye ruhen ve bedenen hazırken beynimde çakan şimşekler beni ne duruyorsun küpe yapsana şeklinde titretip kendime getirdi.

Sevgili arkadaşım Pelin'in kulağında gördüğüm keçe küpeleri ne zamandan beri kendime göre yorumlayıp yapmak istiyordum.

Ve hazine sandığımın başına geçip gerekli malzemeleri toparladıktan sonra yarım saat gibi kısa bir sürede bu küpeleri yaptım.




Küpeleri yaparken kendimi kaybettiğim için fotoğraflamayı unutuyorum. Yarım ay şeklindeki küpeyi ; keçeyi yuvarlak ağızlı (bardak , para gibi) nesneyi kullanarak kestim ve yuvarlağı ortadan keserek yarım ay şeklinde iki parça elde ettim. Üzerini taşlar ile süsledim. Bu kısmı artık yaratıcılığınıza kalmış sonrasında boncukları sağlamlaştırmak için diktim ve arkasına küpe klipsi taktı.

 Taşlı olan ise tamamen sallama elimdeki taşları gönlüme göre diktim ve keçeyi yine gelişi güzel kestim arkasına küpe aparatı yapıştırdım.


 Keçeden yapmak istediğim birkaç küpe modeli daha var en kısa zamanda malzemeleri hazırlayıp sizlerin beğenisine sunacağım :) 





2 yorum:

kendinin ruh doktoru dedi ki...

çok cici

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)