28 Şubat 2013 Perşembe

Bana rozetini göster Sherıff




Amerikan kovboy dizilerini sevenlerdenseniz vahşi batının en hızlı silah çeken şerifi ile tanışmaya hazır olun derim :)

Malumunuz gömlek yakalarını süslemek DIY projeleri arasında hem basit hemde gözde olanlar. Ama benim öyle boncuk dikmek ile işim olmaz üşengeç bir insanım diyorsanız işte size bir alternatif.

Bu proje bana şerif yıldızını hatırlattığı için bu çalışmamın adını " Wild West" koydum.


 Gömleğinizin yakalarına seçtiğiniz desenin şablonunu koyuyorsunuz. ( arama motorlarına aklınıza ne geliyorsa örnek star stencil , flower stencil ..vb yazdığınızda türlü türlü seçenekler gelecektir) Daha sonra benim için can kurtaran olan simli boncuk boyasını alıyor ve kalın bir tabaka halinde sürüyorsunuz. Sonuç uğraşmadan süslenen yakalar .








Hiç yorum yok: